سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش پیکاسو را به خانه خود ببرید!

فرش پیکاسو

فرش پیکاسو نسل جدید 

کسی نیست که دلش نخواد یه خونه جذاب و خاص داشته باشه. اما همه فکر میکنن لازمه خاص بودن، هزینه‌های گزافه. این‌طوری نیست اشتباه نکنین. مثلا شما می‌تونید با یه خرید فرش پیکاسو، آثار هنری پیکاسو رو به خونه خودتون ببرید.

چطوری ممکنه؟ این سوال منم بود وقتی که رفتم به یه فروشگاه فرش و داشتم دنبال یه فرش جدید  خاص میگشتم که فروشنده گفت با نسل جدید فرش پیکاسو  نقاشیای پیکاسو رو به قیمت پایین‌تر توی منزلتون داشته باشین.

 

فرش پیکاسو رو بشناسین

فرش پیکاسو ، نسل جدیدی از فرش ماشینی هست که به صورت 700 شانه با تراکم 2550 تولید میشه. حالا اگر شمام دوست دارین بدونین شانه و تراکم چیه من چیزایی که از صحبت فروشنده متوجه شدم رو بهتون میگم. منظور از شانه فرش پیکاسو  این هست کهفرش شما چه تعدادی ریشه داره یا چه تعداد گره در عرض فرش بافته شده و اما تراکم همونطور که از اسمش پیداست، تعداد گره‌های طولی فرش رو میگه که هرچه بیشتر باشه یعنی تراکم و فشردگی فرش بیشتره و فرش شما سنگین وزن‌تره.

 

فرش پیکاسو

چرا فرش پیکاسو بخریم؟

پیکاسو یکی از اون چهره‌های هنری و سرشناس اسپانیایی بوده که نقاشی و آثار خاص و منحصر به فردی رو از خودش به جا گذاشته. اینکه تابلوی نقاشی از یه هنرمند معروف رو توی دکور خونمون داشته باشیم خیلی هیجان انگیزه ولی قیمت بالای تابلوهاش آدم رو منصرف میکنه.

حالا این روزا فرش پیکاسو  با قیمت خیلی پایین‌تر از تابلوهای نقاشیش، آثار این هنرمند رو به خونه‌هاتون میاره.

اگرچه، پیکاسو هیچ طرح و نقشی، ویژه فرش خلق نکرده بود اما تازگی تعداد انگشت شماری از طرح و نقش‌هاش روی فرش به تصویر کشیده میشه.

یه ویژگی بارز طرح‌های فرش ماشینی پیکاسو، وجود رنگای روشن داخل یه چهره جسورانه هست.

 

فرش پیکاسو

 بیشتر بخوانید: فرش فانتزی، دروازه‌ای به سوی خلاقیت بی‌حد و مرز

طرح و نقش فرش پیکاسو

طراحیای چشم‌گیر فرش پیکاسو دارای 4 رنگ مختلفه که سطح نرم و براق این فرش، اونو تبدیل به یه فرش لوکس و ویژه میکنه.

انواع و اقسام فرش ماشینی رو در بازار میتونید پیدا کنید، از فرشای سنتی گرفته تا فرش فانتزی و فرش ماشینی مدرن که این روزا خیلی طرفدار پیدا کرده اما  تا حدودی تکراری شدن، الان وقت این رسیده که یه کمی هم وارد دنیای متنوع و خاص دیگه‌ای بشیم .

اگه  همیشه دوست‌دار وسایل جدید و متفاوت هستین و میخواین برای استفاده این وسایلا پیشتاز باشین حتما فرش پیکاسو رو بررسی کنید، فرش جدیدی که به جرات میشه گفت دکوراسیون خونتون رو متحول و ویژه می‌سازه.