سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا می دانید گرانترین فرش ماشینی ایران چه فرشی است؟

 

 

گرانترین فرش ماشینی

بهتره هر چند سال یک‌بار هم حال خودمون و هم حال و هوای خونمون رو بهتر کنیم. نظرتون چیه از کفپوش ها شروع کنیم؟ دوست دارین با عوض کردن فرش این تنوع و دگرگونی رو به وجود بیاریم؟ به نظر من تغییر فرش بهترین تغییر در دکوراسیون میتونه باشه.

خب چند وقتی میشه که نیاز به تغییر و تنوع در خونه ما موج میزنه، من به همراه سایر اعضای خونواده تصمیم گرفتیم حال و هوایی اساسی در منزلمان به وجود بیاریم. نظر بر این شد که فرش اتاق پذیرایی رو تعویض کنیم چون فرش ما یه فرش 700 شانه بود، میخواستیم سبک و سیاق جدیدتری روبه خونمون بیاریم به علاوه چون تا چند سال دیگه قصد عوض کردن فرش رو نداشتیم تصمیم گرفتیم که فرشی که از نظر شانه و تراکم بالاتر و بهتر هست رو خریداری کنیم چون فهمیده بودیم تراکم بالا تضمین کننده کیفیت و دوام اون هست.


با هم‌فکری هم تصمیم گرفتیم فرش کلاسیک با مدل های متنوع و رنگ‌بندی جدید رو مهمان منزلمون کنیم. دوست داشتم فرشی که میخرم لطافت و ظرافت زیادی داشته باشه و پرزدهی نداشته باشه به علاوه چون خودم حساسیت زیادی دارم میخواستم فرشی که میخرم فرش ضد حساسیت و ضد آلرژی باشه. در این میان راجع به فرش دستبافت گونه هم تعریف زیادی شنیده بودم مخصوصا در مورد فرش 1200 شانه اما باز هم میخواستم مدل جدیدتری رو انتخاب کنم.


گرانترین فرش ماشینی

مشاوره رایگان

 

شک نکنید فرش 1500 شانه فرشی جدید با قیمتی جدید است


گرانترین فرش ماشینی

بیشتر بخوانید: با خرید اینترنتی ارزانترین فرش ماشینی را بخریم

در پی تحقیق و بررسی برای خرید فرش متوجه شدم به تازگی محصولی جدید در بازار بزرگ فرش ماشینی وارد شده که گرانترین فرش ماشینی ایران هست و به نام فرش 1500 شانه شناخته شده. با جستجو و به دست آوردن اطلاعات بیشتر در فضای اینترنت راجع به خصوصیات اون متوجه شدم همه مواردی که مد نظرم بود رو داره. شانه و تراکم بالا، پرزدهی بسیار کم، ضد حساسیت و ضدآلرژی و اینکه بسیار ظریف و لطیف هم هست. اما مسأله ای که ذهنم رو به شدت درگیر کرد قیمت این فرش بود که کمی گران بود.

قیمت فرش 1500 شانه نسبت به فرش های دستباف گونه کمی بالاتر بود دلیل اون هم کیفیت و نوع مواد به کار رفته در بافتش بود. در نهایت یه جورایی با قیمت این فرش کنار اومدیم و تصمیم به خرید گرانترین فرش ماشینی یعنی فرش 1500 شانه گرفتیم. خرید من از فروشگاه اینترنتی فرشانجام شد چرا که در این فروشگاه هم قیمت مناسب بود و هم امکان پرداخت در محل هم داشت.