سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دردسرهای ست کردن فرش و مبل

باید این موضوع را فهمیده باشیم که خانه های ما فراتر از دیوار و سقف و کف هستند. آنها تاثیر زیادی بر خلق و خو و همچنین نحوه زندگی ما دارند. پس به کار بردن وسایلی در منزل که بتواند حس خوبی را به ما القا کند بی تاثیر نخواهد بود. همیشه ست کردن فرش و مبل و وسایل دیگری که در همه خانه ها وجود دارد یکی از دغدغه هایی است که اکثرا خانم های خانه دار با آن رو به رو می شوند.

این فرش را بخریم با کدام مبل می توانیم ست کنیم؟ یا اینکه در کنار مبلمانی که داریم از چه رنگ و سبک فرشی می توانیم استفاده کنیم؟ تنها دو نمونه از سوال هایی است که یا تا به حال با آن مواجه شده اید و یا به زودی ذهن شما را درگیر خواهد کرد به خصوص اگر در شرف خرید جهیزیه باشید.

تنوع فرش ماشینی و تاثیر آن در ست کردن فرش و مبل

ست کردن فرش و مبل

تنوع فرش ها به خصوص فرش ماشینی به قدری زیاد است که تصمیم به خرید، ابتدا سر در گمی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. آنها به قدری مدل و رنگبندی دارند که انتخابی راحت و بی دغدغه را تجربه نمی کنید و حسابی درگیر می شوید به خاطر همین هم است که بیشتر ما خانم ها از خرید فرش و مبل فراری هستیم! تازه دردسر اصلی بعد از خرید پیش می آید. ست کردن و هماهنگ شدن دیگر وسایل با فرش خریداری شده و یا حتی نوع چیدمان آنها که اهمیت زیادی دارد. اما چاره ای نیست حتما راه حل هایی هم وجود دارد که اگر آنها را بدانید مسلما خریدی راحت تر پیش رویتان قرار می گیرد. اما مهمترین بخش موجود در دکوراسیون خانه، مبل، فش و پرده ها هستند که کانون توجه می باشند. پس ست کردن فرش و مبل بسیار مهم است.

 

قدم اول و یا شاید بهترین کار این است مشخص کنید قرار است کدام فرش برای کدام فضا استفاده شود و از چه تناژ رنگی در منزلتان استفاده کنید. اینگونه؛ همه چیز بهتر پیش خواهد رفت به خصوص برای اسباب و وسایل مهم و کلیدی که باید انتخاب آنها را جدی بگیرید.

به کار بردن رنگ مشخص برای ست کردن فرش و مبل

در بیشتر خانه های ما دیوارها و سقف؛ به رنگ سفید طراحی شده است. برای اینکه فضا را کسل تر و یکنواخت تر از آن چیزی که است طراحی نکنیم باید در انتخاب رنگ ها هم دقت و حساسیت لازم را به خرج دهیم حتی اگر قرار است خانه ای با دیزاین و رنگ بندی روشن داشته باشیم، انتخاب بهترین رنگ ها که در عین روشن بودن به فضا روح ببخشد از مهمترین نکات است.