سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرداخت وام 10 میلیونی خرید فرش با کارمزد 1 درصد آغاز شد!

خرید قسطی فرش

امروزه با توجه به گرانی دلار خرید هر نوع کالایی با مشکلات زیادی همراه شده است به خصوص کالاهای لوکس و گران قیمت . در این میان خرید فرش هم برای مردم به معضلی تبدیل شده است و تصمیم به خرید آن برای منزل جدید و یا برای جهیزیه ، ممکن است مشکلات و موانع زیادی را سر راه شما قرار دهد که حتی از خرید کردن هم منصرفتان کند.

در واقع قیمت‌ها به قدری بالا رفته که زوج‌های جوان در بعضی موارد مجبور هستند برای تعدادی از کالاهایشان وام دریافت کنند.

البته گرفتن وام هم در اوضاع و احوال کنونی به سادگی امکان پذیر نیست و مردم برای دریافت آن با مشکلات زیادی مواجه هستند و مجبور به پرداخت کارمزد با نرخ 26 % به بالا می‌شوند لذا خرید اقساطی فرش با کارمزد 1 % میتواند باعث پس انداز بیشتر پول برای خانواده‌ها و کم کردن هزینه‌ها و نگرانی‌هایشان شود.


اما آیا دریافت چنین وامی امکان پذیر است؟

خرید قسطی فرش

در میان این همه نگرانی و استرس ، شنیدن اخبار خوب هم میتواند مسرت بخش باشد در کنار شنیدن این اخبار خوش ، انتظار پایین آمدن قیمت ها و هم چنین دلار هم دغدغه ای است که ذهن همگان را به خود مشغول کرده است.

اما خبر پرداخت وام 10 میلیونی برای خرید فرش یکی از خبرهای خوبی می‌تواند باشد که اکثر متقاضیان خرید این نوع کالا را خوشحال کرده است ، این تسهیلات ویژه که توسط فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به عنوان نمایندگی بیشتر برندهای فرش کاشان ارائه شده است ، به این صورت است که تا سقف 10 میلیون تومان می‌توانید به صورت اقساط تنها با کارمزد 1 درصد، فرش مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در حال حاضر این فروشگاه بزرگ اینترنتی که کلیه فرش های ماشینی از جمله فرش کلاسیک ، فرش مدرن ، فرش فانتزی ، و تابلو فرش را به فروش می‌رساند و نماینده مستقیم کارخانجات و شرکت‌هایی همچون فرش عقیق ، فرش خاطره کویر ، فرش مشهد اردهال ، فرش محتشم و فرش بزرگمهر می‌باشد، انواع فرش ها را با قیمت تولیدی و کارخانه به مشتریان عرضه می‌کند.

شرایط خرید قسطی فرش ماشینی به شرح ذیل می‌باشد:

  1. مبلغ فاکتور از1 میلیون تا 5 میلیون ، تعداد اقساط از 1 تا 6 قسط ، مبلغ پیش پرداخت 20% مبلغ کل فاکتور .
  2. مبلغ فاکتور از5 میلیون تا 7 میلیون ، تعداد اقساط از 1 تا 7 قسط ، مبلغ پیش پرداخت 30% مبلغ کل فاکتور .
  3. مبلغ فاکتور از7 میلیون تا10 میلیون ، تعداد اقساط از 1 تا 8 قسط ، مبلغ پیش پرداخت 40% مبلغ کل فاکتور .
  4. مبلغ فاکتور از10میلیون به بالا ، تعداد اقساط از 1تا 10 قسط ، مبلغ پیش پرداخت 50% مبلغ کل فاکتور .