سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرش پادری چه کاربردهایی در بخشهای مختلف منزل دارد؟

پادری

فرش پادری از جمله کف‌پوش‌هایی است که کاربردهای زیادی در قسمت‌های مختلف خانه دارد. پادری‌ها را در بخش‌های متفاوتی می‌توان به کار گرفت. مثلا در ورودی منزل، آشپزخانه، تراس و… از فرش و پادری استفاده می‌شود. پادری مخصوص به هر قسمتی از خانه باید ویژگی‌های مخصوصی داشته باشد. طرح، جنس و مدل فرش پادری بنا به کاربرد آن در هر بخش از منزل باید متناسب و متفاوت باشد.

هدف اصلی در استفاده از پادری‌ها برای ایجاد رفاه بیشتر در جلوی حمام، به عنوان سِت پادری توالت فرنگی یا جلوی در منزل یعنی جایی است که کفش‌ها را از پا بیرون می‌آورید اما این روزها فروش فرش پادری در قالب‌ها و رنگ‌های مختلف، امکان استفاده از آن برای تزئین در بعضی بخش‌های خانه را نیز فراهم کرده است. پادری فرش یا پادری گلیمی و… را می‌توان در جنس‌ها و قیمت‌های مختلف مشاهده و تهیه کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر از قیمت فرش پادری، پادری فانتزی، پادری فرش و… برای‌تان بگوییم.

پادری در بخش‌های مختلف منزل

همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شد، کاربرد پادری‌ها بسیار گسترده است. برای مثال کمتر خانه‌ای وجود دارد که جلوی در ورودی  فرش راه پله از پادری استفاده نکند. اگر اهالی خانه‌ای با کفش در منزل تردد می‌کنند باید حتما از پادری برای گرفتن گرد و خاک موجود در کفش، جلوی در خانه استفاده کنند. افرادی هم که کفش‌های خود را جلوی در منزل از پا در می‌آورند بهتر است، کار تعویض کفش و پوشیدن دم‌پایی را روی پادری انجام بدهند. این کار به وارد نشدن گرد و خاک و آلودگی بیرون از منزل به داخل کمک زیادی می‌کند. با وجود شرکت‌های معتبر و مختلفی مانند شرکت مریم، کار انتخاب مدل‌ها و رنگ‌های متنوع نیز برای پادری ساده شده است.

ورودی خانه، اولین قسمتی است که در نظر دیگران ظاهر می‌شود به همین خاطر اگر روی زیبا بودن منزل و اسباب و اثاثیه خود حساس هستید باید در انتخاب پادری هم دقت کافی به خرج بدهید. پادری فرش مریم، از جمله شرکت‌هایی است که این محصولات را با کیفیتی عالی و زیبا به بازار عرضه می‌کند. این شرکت و شرکت‌های مشابه به طور تخصصی اقدام به تولید فرش پادری، فرش مخصوص حمام، موکت رولی پرزبلند و… می‌کنند. به همین دلیل تولیدشان تخصصی است و خیال مشتری از بابت جنسی که تولید می‌کنند کاملا راحت است. ضمن اینکه تنوع محصولات مختلف در بازار باعث شده تا شرکت‌های گوناگون برای پیروزی در کارزار رقابت، خدمات اضافی نیز در اختیار مشتریان قرار بدهند. مثلا شرکت مریم برای کالاهای مختلف خود از جمله پادری فرش مریم، ضمانتی 3 ساله در نظر می‌گیرد.

سایر کاربردهای فرش پادری چیست؟

فرش پادری در سایر بخش‌های منزل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از اصلی‌ترین کاربردهای آن، استفاده در جلوی در دستشویی و حمام است. برخی از افراد در داخل ورودی دست‌شویی نیز از پادری استفاده می‌کنند. نکته مهم در خرید این نوع از پادری‌ها، توجه به جنس است. مثلا اگر پادری شما فاقد لاتکس باشد، احتمال لیز خوردن و ایجاد خطر برای اعضای خانه بسیار زیاد می‌شود. این موضوع اصلا شوخی‌بردار نیست و باید برای خرید پادری حمام و دستشویی حتما به دنبال جنسی باشید که لیز نخورد و لاتکس داشته باشد تا به سطحی که روی آن قرار گرفته بچسبد.

جنس‌های مختلفی برای پادری در بازار وجود دارد. مثلا انواع پادری‌های گلیمی، حصیری، موکتی، فرشی، گونی‌بافی،  مخملی، شگی و… . با وجود چنین تنوعی، انتخاب برای شما کاملا ساده خواهد شد. ساده‌تر این است که می‌توانید برای خرید پادری به فروشگاه‌های مختلف نیز سر نزنید. اما این نوع از خرید چگونه ممکن است؟

حتما شما هم تجربه خریدی هر چند جزئی از فروشگاه‌های اینترنتی دارید. اما شاید برای خرید چیزهایی مانند فرش کمی دو دل و مردد باشید. فروشگاه‌های آنلاینی مانند فروشگاه اینترنتی فرش مرداس به شما کمک می‌کنند تا بدون هیچ‌گونه تردیدی، اقدام به خرید فرش یا پادری و… کنید. این سطور با اهداف تبلیغاتی نوشته نمی‌شود، صرفا یک نوع معرفی است که به شما کمک می‌کند، راحت‌تر خرید کنید. مطمئن باشید با آشنایی با خدمات مختلفی که فروشگاه‌های معتبر آنلاین نظیر فروشگاه اینترنتی مرداس ارائه می‌کنند، خودتان مشتری پر و پاقرص خرید از آن خواهید شد.

در روز و روزگار شلوغ امروز، رفتن به خرید و بازار برای چیزی مثل پادری بسیار وقت‌گیر خواهد بود. پس بهتر است به روش‌های جدید و نوین روی بیاورید و رفاه حال خود و خانواده‌تان را افزایش بدهید. خرید اینترنتی انواع پادری از فروشگاه‌های معتبر ممکن و میسر است. مثلا خرید اینترنتی پادری 3 بعدی برای اتاق کودک یا محیط‌هایی با طراحی فرش فانتزی و  فرش مدرن بسیار راحت و در دسترس است.

درباره جنس پادری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بازار تولید انواع پادری با جنس‌های پلاستیکی، کنفی، پارچه‌ای و… بسیار متنوع و گسترده است. اما یادتان باشد که ضمن انتخاب نوعی ازپادری که لیز نمی‌خورد، باید برای حمام و دست‌شویی یا هر نقطه دیگری از منزل جنسی مطلوب و مناسب انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای اتاق خواب خود از پادری در جلوی تخت‌خواب استفاده کنید تا در هنگام بیدار شدن از خواب، پای‌تان روی سنگ و سرامیک یا سایر انواع کف‌پوش‌ها قرار نگیرد، باید به دنبال نوعی نرم و لطیف از پادری باشید که ضمن داشتن بافتی لطیف از مواد مناسبی نیز تهیه شده است. برخی از انواع پادری در بافت خود مواد شیمیایی نامطلوبی دارند. این مواد بوی خوبی نمی‌دهند و بعضا باعث ایجاد حساسیت نیز می‌شوند. این روزها بیشتر شرکت‌ها اقدام به تولید نوعی از پادری می‌کنند که 100 درصد آکریلیک است و ضد بروز حساسیت به شمار می‌رود.

ثبات رنگ و شکل پادری نیز مهم است. درست است که قیمت فرش پادری خیلی زیاد نیست اما در هر حال، برای انتخاب پادری مناسب و مدیریت بهتر طراحی منزل باید به دنبال جنسی باشید که زود رنگ خود را از دست نمی‌دهد یا شکل آن بعد از چند ماه سریعا تغییر نمی‌کند.

پادری متری،  فرش پادری در قالب اشکال هندسی، به صورت گل و… نیز در بازار عرضه می‌شود و با هر بودجه و سلیقه‌ای که داشته باشید به راحتی می‌توانید دست پر از بازار به خانه بازگردید.  فروشگاه‌های اینترنتی نیز برای خدمت‌رسانی به مشتریان مختلف همیشه به شکل 24 ساعته مشغول به فعالیت هستند. دیگر انتخاب با شما خریدار محترم است.